TODOSK DOĞA SPORLARI KULÜBÜ
Basında Biz
...
26.ULUSAL YAZ DAĞCILIK ŞENLİĞİMİZİ YAPTIK

Todosk,15 şubat 1992 den beri Antalya da doğa sporlarının adresi.herşeyden önce bir dernek.amacımız ortak.kar kış yağmur sıcak gece gündüz dağ bayır ova demeden her şartta doğada olabilmek. ulusal yaz,kış dağcılık şenlikleri yapıyoruz.yurdun dörtbir köşesinden sporcuları ağırlıyoruz. bu yıl 26.sını elmalı-kızlarsivrisi dağında yaptık. 29 haziran günü il dışından gelen misafirlerimizi de alarak saat 9.00 da elmalıya hareket ettik.11.30 gibi elmalıdaydık.öğlen yemeğimizi burada yedik,eksik olan gereksinimlerimizi burada karşıladık.saat 13.00 de küçüksöyle köyü yolundan dağ evimizin olduğu şenlik alanına doğru yola koyulduk.elmalı belediyesi yolun bozuk yerlerinin onarımını yaparken bizde araçlardan inip etrafta vakit geçirdik.ben ve kadriye tarlasında ot biçen köylüden orağını alıp ot biçme denemeleri yaptık.saat 15.00 te kamp alanındaydık.kumluca grubu,araçları ile gelenler bizden önce kamp alanını doldurmuş şenlik çoktan başlamıştı.barınma yeri için sırt çantalarını kapanlardan bazılarımız dağ evini,bazılarımız da çadır kurmayı seçti.akşam yemeğimizi kulübümüz verdi.etli kurufasulye,bulgur pilavı,un helvası ve turşu.hepsi çok nefisti.hava kararmaya başladı ve kamp ateşimizi yaktık. şenliğimize katılanlara baf ve katılım belgelerini verdik. halkoyunları gurubumuzun çoğunluğu şenliğe gelmişti.tabii misafirlerimize harmandalı,alyazma,serenler zeybeklerini oynadık.damat halayı çektik.kamp ateşi etrafında illaki sohbetler yaptık.22.30 da kesin sessizlik deyip çadırlarımıza çekildik.sabah 3.30 da zirve için uyandık.4.30 da da 66 sporcuyla klasik rotadan yola düştük.şenlik sorumlumuz şaban arıcan ,öncü rehberimiz rafet alaoğlu,diğer rehberlerimiz muzaffer tezcan,lütfi hamarat ve fatma pekçetin liderliklerinde sık ve kısa dinlenmelerle birbirimizden kopmadan 8.30 da zirveye vardık. zirvede bizi erdoğan ister ve arkadaşları sıcak mercimek çorbası sunumuyla karşıladılar.çorba sadece sıcak değildi.çok ta nefisti.zirve altında çorbalar içildi.şenlik ruhuyla zirveye topluca hareket edildi.yine şenlik ruhuyla hep beraber zirvedeydik.saygı duruşu yaptık.istiklal marşımızı söyledik.zirve defterine içimizi döktük.atıştırmalarımızı da yapıp güneybatıdan inişe geçtik.13.30 da kamp alanındaydık.14.45 te çadırlar toplanmış,yükler kamyona atılmıştı.kamp alanının son kontrollerini de yaptık ve araçlara binip dönüş yoluna koyulduk. katılımcıların yüzünde mutluluk,bizlerde de şenliği sağ salim tamamlamanın huzuru vardı. şenlik bizim işimiz katılmak ta sizlerin boyun borcu diyoruz. şenliğimize katılan,katılamayıp gönlü bizimle olan herkese teşekkür ediyoruz. ayrıca şenliğimizi bizzat eşleriyle gelerek onurlandıran elmalı belediye başkanı halil öztürk e,kumluca belediye başkanı mustafa köleoğlu na ,küçüksöyle muhtarı Muhammet Ertuğrul a teşekkür ederiz. şenliklerimize katılmanız bizlere desteğinizdir.yeni şenliklerde buluşmak üzere..HOŞÇAKALIN!
             04.07.2019
       FATMA PEKÇETİN

Facebook'ta paylaş

90'kez Okundu

TODOSK'un seyahat acentacılığı faaliyetleri kültür ve turizm bakanlığı 2480 belge no lu (A) grubu Kanal Turizm seyahat acentası tarafından yapılmaktadır.

Adres : Elmalı Mh. Cumhuriyet cd. 22. Sk. Ulutaş Apt. No:10/13 ANTALYA

Telefon : 02422438510

Fax : 02422438540

E-Posta : todosk07@gmail.com

KULÜP Merkezi pazar günü hariç hergün 09:00 ile 18:00 arası açıktır.

TODOSK Türkiye Dağcılık Federasyonu Üyesidir.