TODOSK DOĞA SPORLARI KULÜBÜ
Parkur Uzulunluğu (KM) 15 KM
Parkur Zorluk Durumu ORTA ÜSTÜ
Parkur İçin Öneri TEMMUZ ORTASI
Parkur Flora- Fauna'sı GÖKNAR-SEDİR-ARDIÇ-OTSU BİTKİLER-KEKİK-ÇALBA ÇAYI-YAYLA ÇİÇEKLERİ(HASRET ÇİÇEĞİ)

todosk tarafından ilk defa yapılacak olan etkinliğimize sabah saat 7.00 de antalya tapu otoparkından rehberler dahil 23 kişi olarak başladık.serik-manavgat-akseki yolundan eski akseki-konya yoluna girdik.akseki çöplüğünü geçince sağa sapıp doğu yönünde sedir ve göknar ağırlıklı orman yolundan yaylalara devam ettik.manavgat saraçlı köylülerinin göktepe yaylasının kalkantaş mevkindeki yurtlarından saat 10,30 da yürüyüşümüze başladık.göktepe yaylasında yaşam her yönüyle çok canlı.arıcılar çobanlar sürüler çocuklar kadınlar çiçekler otlar yayla hayatını renklendirmişler. erdoğan isterin öncü rehberliğinde torosların karstik kaya çukurlarından (kokurdan)ine çıka 15 km yürüdük..göktepe yaylasının geniş çayır düzlüklerinden geçtik.saat 17.30 da hedefimiz olan ilvat gölüne ulaştık.2000 m lerde mavi boncuk kıymeti bilinesi ilvat gölü.sakin temiz sadece kurbağa seslerinin duyulduğu doğa harikası.topluca todosk flaması ile fotoğraflarımızı da çektikten sonra Akseki tarafından başladığımız yolculuğumuz batıya doğru gündoğmuş tarafına devam etti. kalecik yaylası,namaras yaylası,,susam gölü,karabul yaylası,susam beli,kurucaova yı geçtik.pınarbaşında soğuk sularımızı içtik.gündoğmuş u geçtikten sonra karabul köylülerinin yerel pazarından alışverişimizi yaptık.(eski domateslerin koku ve lezzetini özleyenlere önerilir)saat 22.30 da antalyadaydık. antalyanın kuzeydoğusunda torosların arka düzlüklerinde bambaşka bir hayat var.torosların kuzey yamaçları görsel açıdan harika.ayrıca dağcıların mutlaka ilgi göstermesi gereken keşfetmesi gereken yerler.yakınımızda ve ulaşımı kolay.kulübümüzün de bu bölgelere ilgi göstermesi dileğiyle....hoşçakalın! 30-07-2019 Fatma Pekçetin

Facebook'ta paylaş

163'kez Okundu

TODOSK'un seyahat acentacılığı faaliyetleri kültür ve turizm bakanlığı 2480 belge no lu (A) grubu Kanal Turizm seyahat acentası tarafından yapılmaktadır.

Adres : Elmalı Mh. Cumhuriyet cd. 22. Sk. Ulutaş Apt. No:10/13 ANTALYA

Telefon : 02422438510

Fax : 02422438540

E-Posta : todosk07@gmail.com

KULÜP Merkezi pazar günü hariç hergün 09:00 ile 18:00 arası açıktır.

TODOSK Türkiye Dağcılık Federasyonu Üyesidir.